sam ukręciłeś bat na siebie zmieniając regulamin :diabelski_usmiech
Problem z temperaturą wody
Zwiń
X
-
Problem z temperaturą wody
Wprawdzie to nie ocia , ale działanie silnika zawsze to samo , a więc tak :
W mojej Fronterze 2.2 16V przy normalnej jeździe po czarnej drodze wszystko jest OK. ale przy off rodzie mam problem z temperaturą płynu chłodzącego - wskazówka ucieka na czerwone pole . Wymieniłem już
- pompę wody
-termostat
-oba czujniki temperatury
-wymyłem z błota chłodnicę
- wymieniłem chłodniczkę oleju
Więcej pomysłów nie mam a problem nie znika , olej czysty , woda czysta .
Spiąłem już nawet na krótko kostkę od wentylatorów aby cały czas chodziły i nadal dupa .
Jak ostatnio sprawdzałem na kompie to była różnica temp. na wskaźniku a kompem 6 *CPaweł
-
-
czy na prawde forum dedykowane problemom z O3 jest wlasciwym miejscem do rozwiazywania problemow z oplem frontiera? nie mozna tego pytania zadac w jakims innym-bardziej ogolnym dziale, nie wspominam nawet o probie zadania tego pytania na forum Opla?
za pol roku ktos tu bedzie zagladal probujac rozwiazac problemy z O3 i bedzie sie musial przekopywac przez tone g...a, za przeproszeniem
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez pawulon1971W mojej Fronterze 2.2 16V przy normalnej jeździe po czarnej drodze wszystko jest OK. ale przy off rodzie mam problem z temperaturą płynu chłodzącego - wskazówka ucieka na czerwone pole .
1 - kontakt z ludzmi mającymi styczność z Offroudem - i dalsze przystosowania auta z głową.
2 - wymiana chłodnicy na nową jeśli auto tylko w trudnym terenie to odrazu lepiej na większą (auto będzie się dłużej nagrzewać ale przy ostrym traktowaniu będzie wstanie oddać nadmierną temperaturę.O ortografie dba FF.
Ranking sprzedaży nowych aut w Polsce w 2009 oraz 2008 (Excel):
http://thunderbolt2.prv.pl/sprzedaz/Ranking.xls
Skoda Octavia & Audi A6
Komentarz
-
-
Też się powtórzę :-)
Wymień chłodnicę
Daj większą i grubszą, chłodnica za 350 zł nowa będzie się sprawdzała ale na chwilę.
Jeśli na prawdę chcesz nawet amatorsko jeździć w off-road to zainwestuj w porządną chłodnice i najlepiej na dwóch wentylatorach.
Zanim wymieniłeś wszystkie elementy, które opisałeś, chłodnicę trzeba było zdemontować i dokładnie wyczyścić.
To, że Tobie się wydaje, że jest czysta nie oznacza, że w rzeczywistości tak jest a uwierz, wiem co mówię ;-)
Chłodnica zapycha się błotem i mycie pod wysokim ciśnieniem zamiast wypłukiwać piach wpycha głębiej co skutkuje tym, że nie ma odpowiedniego przepływu powietrza.
I właśnie podejrzewam, że masz masę błota w chłodnicy ;-)Była O2 RS 190 km / 436 Nm
Jest Superb 2FL 201 km / 436 Nm
Komentarz
-
-
yogi_at_pozen, Tu jest Off Topic a nie problemy O3 :idea:http://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
Pozdrawiam ANIOL
Komentarz
-
-
hubert78, Acha :idea: No to zwracam wszystkim honorhttp://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
Pozdrawiam ANIOL
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez crom.deDlatego najlepiej dmuchać/myć od strony wiatraka, ale w małych pojazdach to ciężko.Była O2 RS 190 km / 436 Nm
Jest Superb 2FL 201 km / 436 Nm
Komentarz
-
Komentarz